WARUNKI UCZESTNICTWA
- Konkurs odbywa się raz na dwa lata w Państwowej Szkole Muzycznej I st. w Zgierzu
- W konkursie mogą brać udział uczniowie sześcioletnich ogólnokształcących szkół muzycznych I st. oraz sześcioletnich szkół muzycznych I st. publicznych i niepublicznych / cykl 6-letni i cykl 4-letni /
- W skład zespołów kameralnych ( od tria wzwyż ) mogą wchodzić instrumenty dęte drewniane i instrumenty blaszane
- W zespołach nie mogą uczestniczyć nauczyciele.
- Program konkursu jest dowolny, a czas trwania wykonywanego programu nie może przekroczyć 10 minut.
- Laureaci pierwszego miejsca nie mogą uczestniczyć w kolejnych konkursach.
ORGANIZACJA KONKURSU
- Konkurs odbędzie się w dniach 26-27.04.2013r.. w Państwowej Szkole Muzycznej I st. 95-100 Zgierz ul. Sokołowska 4 tel. / fax 42 716-48-17, e - mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. , strona internetowa www.psm.miasto.zgierz.pl
- Całokształtem spraw organizacyjnych kieruje Biuro Organizacyjne z siedzibą w PSM I st. w Zgierzu.
- Zespoły do udziału w konkursie zgłaszają dyrekcje szkół.
- Adresy hoteli będą podane w piśmie potwierdzającym przyjęcie zgłoszenia zespołu do konkursu.
- Wpisowe w wysokości 30 zł / słownie trzydzieści złotych / od każdego członka zespołu należy wpłacać na konto:
Rada Rodziców przy PSM I st. w Zgierzu
Kredyt Bank nr 70 1500 1038 1210 3005 9564 0000
w terminie do dnia 20 marca 2013r.
Wpisowe będzie przeznaczone na wydatki związane z organizacją konkursu. W przypadku rezygnacji zespołu wpisowe nie podlega zwrotowi.
- Udział w konkursie należy zgłaszać na dokładnie wypełnionym
pismem komputerowym formularzu z dołączoną kserokopią dowodu wpłaty wpisowego na adres:
Państwowa Szkoła Muzyczna I st.
95-100 Zgierz ul. Sokołowska 4
w terminie do 20 marca 2013r.
- Potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia zespołu do udziału w konkursie oraz inne informacje dotyczące konkursu zostaną przesłane uczestnikom przez organizatorów do dnia
15 kwietnia 2013r.
- Zdobywcy nagród i wyróżnień wezmą udział w koncercie laureatów.
- Konkurs jest jednoetapowy i przebiega z udziałem publiczności.
REGULAMIN KOMISJI KONKURSOWEJ
- Komisja Konkursowa powoływana jest przez Dyrektora Centrum Edukacji Artystycznej.
- Oceny uczestników dokonuje Komisja konkursowa bezpośrednio po zakończeniu przesłuchań.
- Zespoły oceniane są według punktacji w skali od 1 do 25 punktów.
Członkowie komisji nie oceniają swoich zespołów.
W załączniku karta zgłoszenia.