MAGIA ITALIANA 2013 - Festiwal Sztuki dla dzieci i młodzieży

XII Międzynarodowy Festiwal Sztuki dla Dzieci i Młodzieży odbędzie się w dniach 28.06/05.07 2013 w Rimini/Riccione, Włochy

Festiwal ma charakter konkursu. Każdy uczestnik wykonuje dwie prezentacje. Czas każdej nie może przekroczyć 4 min.
Warunki finansowe:
- 298 Euro za dziecko (do 16 lat),
- 320 Euro za osobę dorosłą.
Powyższa opłata jest za jedną osobę i obejmuje:
- 7 noclegów – pełne wyżywienie (śniadanie, obiad i kolacja), w przypadku gdy program
Festiwalu nie pozwala być o czasie na posiłku - suchy prowiant. Noclegi w hotelu w pokojach
3 - 4 osobowych z łazienką (prysznic i WC);
– Wejście do parku "Mirabilandia" - 2 kolejne dni;
– Wsparcie techniczne festiwalu (scenografia, sprzęt audio, sprzęt światła, możliwość
przeprowadzenia prób);
UWAGA:Grupy powyżej 25 osób - 26 osoba /opiekun, kierownik/ gratis.
Uczestnicy, mający 16 lat przed rozpoczęciem festiwalu/wszyscy urodzeni przed 28.06.1997
włącznie /, są traktowani jako osoby dorosłe.
Kategorie:
- soliści- wokal - folklor i pop;
- zespoły wokalne – folklor i pop;
- zespoły taneczne (taniec współczesny i typowy, folklor, taniec stylizowany, break dance, hiphop
i inne);
- mażoretki (pałeczki i pompony);
- orkiestry dęte;
- chóry dziecięce i młodzieżowe, chóry studenckie, zespoły chóralne.
Opłaty akredytacyjne:
soliści – 50 EURO
małe zespoły: 2-5 osoby /duet, trio, kwartet, kwintet/ - 20 EURO /osobę
zespoły/6 -12 osoby/ - 10 EURO/osobę
zespoły/13 -20 osoby/- 8 EURO / osobę
zespoły powyżej 21 osób - 5 EURO /osobę

Zgłoszenia do 15.04.2013 r.
Zaliczka - w wysokości 40% kwoty całkowitej. Prosimy o wpłatę do 30 kwietnia 2013r.
UWAGA: Zaliczka w wysokości 40% całkowitej jest przeznaczona na rezerwację miejsc w
hotelach. Jeżeli uczestnik nie pojawi się podczas festiwalu z przyczyn niezależnych od
organizatora, nie przysługuje zwrot wpłaconej zaliczki.

 

 


 

XII Międzynarodowy Festiwal Sztuki dla Dzieci i Młodzieży odbędzie się w dniach 28.06/05.07 2013 w Rimini/Riccione, Włochy

Festiwal ma charakter konkursu. Każdy uczestnik wykonuje dwie prezentacje. Czas każdej nie może przekroczyć 4 min.
Warunki finansowe:
- 298 Euro za dziecko (do 16 lat),
- 320 Euro za osobę dorosłą.
Powyższa opłata jest za jedną osobę i obejmuje:
- 7 noclegów – pełne wyżywienie (śniadanie, obiad i kolacja), w przypadku gdy program
Festiwalu nie pozwala być o czasie na posiłku - suchy prowiant. Noclegi w hotelu w pokojach
3 - 4 osobowych z łazienką (prysznic i WC);
– Wejście do parku "Mirabilandia" - 2 kolejne dni;
– Wsparcie techniczne festiwalu (scenografia, sprzęt audio, sprzęt światła, możliwość
przeprowadzenia prób);
UWAGA:Grupy powyżej 25 osób - 26 osoba /opiekun, kierownik/ gratis.
Uczestnicy, mający 16 lat przed rozpoczęciem festiwalu/wszyscy urodzeni przed 28.06.1997
włącznie /, są traktowani jako osoby dorosłe.
Kategorie:
- soliści- wokal - folklor i pop;
- zespoły wokalne – folklor i pop;
- zespoły taneczne (taniec współczesny i typowy, folklor, taniec stylizowany, break dance, hiphop
i inne);
- mażoretki (pałeczki i pompony);
- orkiestry dęte;
- chóry dziecięce i młodzieżowe, chóry studenckie, zespoły chóralne.
Opłaty akredytacyjne:
soliści – 50 EURO
małe zespoły: 2-5 osoby /duet, trio, kwartet, kwintet/ - 20 EURO /osobę
zespoły/6 -12 osoby/ - 10 EURO/osobę
zespoły/13 -20 osoby/- 8 EURO / osobę
zespoły powyżej 21 osób - 5 EURO /osobę

Zgłoszenia do 15.04.2013 r.
Zaliczka - w wysokości 40% kwoty całkowitej. Prosimy o wpłatę do 30 kwietnia 2013r.
UWAGA: Zaliczka w wysokości 40% całkowitej jest przeznaczona na rezerwację miejsc w
hotelach. Jeżeli uczestnik nie pojawi się podczas festiwalu z przyczyn niezależnych od
organizatora, nie przysługuje zwrot wpłaconej zaliczki.